Friday, April 30, 2010

Makhluk Yang Teringin Sangat Nak Bunuh TGNA

Bagi sesiapa yang tersua dengan bajingan ini maka ingat ia bukan seorang manusia. Ia jelmaan syaitan. Jadi, hubaya-hubaya. Makhluk ini tak boleh dibuat kawan sama sekali. Ia adalah musuh manusia sejagat. Ingatlah firman Allah yang membawa maksud: Sesunggyhnya syaitan adalah musuh kamu yang nyata.

Sila anggota PAS buat laporan polis sebab kita nak tengok sejauh mana pihak polis akan beraksi. Kita tak harap polis akan buat siasatanpun.

Aku tak tahu apa didikan agama yang mak bapanya bagi kat dia sehingga dia sampai ke tahap itu. Tapi perkara sebegini tidaklah menghairankan sebab ianya spesis UMNO. Mungkin mak bapanya tak bersalah tapi keterlibatannya dalam UMNO membuat ianya jadi begitu. Tapi aku yakin tak semua pemuda UMNO macam tu. Yang ini mesti kaw-kaw punya pemuda. Jenis ini aku rasa kalau dia ada adik perempuan pasti dia balun punya. Bagi spesis ini istilah haram tak timbul langsung. Membunuh itu suatu perbuatan haram yang mana Allah sendiri telah menyatakan bahawa membunuh seorang hamba Allah tanpa hak bererti membunuh manusia seluruhnya. Jadi niatnya hendak membunuh TGNA sehingga sanggup ke tali gantung adalah suatu niat yang timbul dari spesis syaitan, bukan manusia. Manusia jenis apa ini kalau sanggup menzahirkan niat untuk melakukan maksiat?

Aku harap pemuda tersebut agar cepat-cepat kembali kepada Rabbnya. Astaghfirullah!!!!

2 comments:

Unknown said...

Saudara,

Terima kasih kerana melawat blog saya dan juga kerana komen saudara yang tepat.

Terima kasih juga untuk blog post ini. Saya memang terkejut membaca ini dan harap rakyat Malaysia seperti ini akan insaf diri agar mengikuti jalan yang betul.

Sekian, terima kasih.

Salam

FMZam said...

Tuan,

Kalau betul memang sudah terniat di hati hitamnya untuk membunuh TGNA sehingga sanggup dia ke tali gantung, maka semua umat Islam sudah sewajarnya tidak perlu menunggu apa fatwa pun lagi untuk menjadikan malaun ini sebagai musuh Islam dan wajiblah dia dibunuh sebelum dia membunuh. Sia2 saja malaun ini hidup kalau dia hanya berani membunuh seorang saudara Islam, alangkah mulianya dia kalau dia bertekad untuk membunuh mana2 pemimpin dunia yang terang2 anti-Islam, terang2 menindas orang2 Islam, tidak akan sis2 dia ke tali gantung, malah akan jadi hero bagi seluruh umat Islam sedunia, dan bagi orang2 Melayu dan Malaysia. Apa yang malaun ni dapat buktikan pada kita kalau dia bunuh TGNA? Dia tak akan jadi hero UMNO, tak akan jadi hero apapun melainkan jadi seorang pembunuh. Dia akan mati sia2 di dunia dan akan hidup sia2 di akhirat. Suruhlah dia gunakan kepakaran, tekad dan sumber yang dia ada untuk mati syahid sebagai seorang Islam dengan membunuh Benjamin Netanyahu! Tapi aku tak fikir malaun ni ada keberanian hati seorang mujahid walau hanya untuk menggerakkan bibir menyebut perkatan2 untuk menentang walau seorang Yahudi pun kerana dia hanya ada telur untuk jadi bahan pameran Melayu UMNO yang hanya kuat menindas kaumnya sendiri.